';

Odkryj moc superwizji dla nauczycieli i doświadcz wsparcia grupy

Superwizja dla nauczycieli to profesjonalne wsparcie, które pomoże poradzić sobie z codziennymi wyzwaniami w pracy z dziećmi.

W kameralnej grupie zyskasz nowe spojrzenie, konkretne strategie i poczucie pewności w roli nauczyciela. Wszystko online — bez wychodzenia z domu.

Chcesz dowiedzieć się więcej o prowadzących?

Dlaczego warto skorzystać z superwizji dla nauczyciei?

Praca nauczyciela to ogromna odpowiedzialność, kreatywność i codzienne wyzwania. Superwizja dla nauczyciela to przestrzeń, w której:

Omówisz trudne sytuacje z praktyki zawodowej

Zyskasz nowe spojrzenie i pomysły na pracę z dzieckiem

Nauczysz się skutecznych strategii radzenia sobie z trudnościami

Zdobędziesz umiejętność świadomej komunikacji i konstruktywnego stawiania granic

Zaczniesz rozpoznawać zasoby własne oraz innych dookoła siebie

Nauczysz się dbać o swój dobrostan i poczucie pewności w roli nauczyciela

Dla kogo?

Nauczyciel

Znajdź swój cykl superwizji już teraz!

Jak wyglądają superwizje dla nauczycieli?

Kim jesteśmy? Dlaczego warto nam zaufać?

Ewa Nikolajew

Ewa Nikołajew - Wieczorowska

Donata

Donata Sulikowska

Jagoda Skrzypczak

Jagoda Skrzypczak

Skąd pomysł na superwizję?

Pomysł superwizji dla nauczycieli narodził się z obserwacji wyzwań z jakimi mierzą się nauczyciele i świadomości, że osoby, które na co dzień wspierają najmłodszych, same również potrzebują wsparcia.

Wiemy jak ważna jest przestrzeń, w której można podzielić się swoimi trudnościami, posłuchać perspektywy innych, na forum wspólnie zastanowić się nad kolejnymi działaniami, inspirować się sobą wzajemnie swoimi działaniami – takie możliwości daje właśnie praca w grupie.

Co zyskasz korzystając z superwizji dla nauczyciela?

Bezpieczna przestrzeń do rozmowy o wyzwaniach

Konkretne narzędzia i strategie do wykorzystania w pracy

Możliwość wymiany doświadczeń w bezpiecznej przestrzeni grupy

Rozwój zawodowy i osobisty – w Twoim tempie

Rozpocznij swój rozwój zawodowy - zarezerwuj miejsce!

Sprawdź opinie o naszych projektach

ImageImageImageImageImageImageImageImage
Pracowałam z Donatą na sesjach treningu mentalnego. Donata z ogromną zręcznością dostrzega sedno trudności i pokazuje narzędzia, dzięki którym… życie robi się przyjemniejsze, praca efektywniejsza, a cera gładsza. Dosłownie, bo wskazała mi proste sposoby na poprawę swojego zdrowia, organizacji pracy i stawiania granic innym. Czas mija z Nią bardzo szybko, ale podpowiedzi zostają na długo i są bardzo praktycznymi, możliwymi do wdrożenia ,,od zaraz" zmianami. Jest przy tym przesympatyczną osobą, inspiruje do działania. Nie tylko pokazuje, że jakość naszej codzienności, niezależnie od okoliczności, leży w naszych rękach, ale też wyposaża w narzędzia do jej zmiany. Spotkania dały mi dużo radości, wiedzy i świadomości jak podejmować dobre decyzje. Donata jest super, mówi ciekawie, skutecznie pomaga uporządkować codzienne wyzwania i rozwijać się w wybranych przez siebie obszarach.
Paulina Leszczyńska

Szkolenie przeprowadzono w bardzo miłej atmosferze, jednocześnie przekazując ogrom wiedzy. Panie bardzo sympatyczne i co najważniejsze profesjonalne w tym co robią. Dużo zajęć praktycznych dzięki czemu mogłyśmy doświadczać wszystkiego na własnej skórze. Polecam z całego serca
Agata Rauhut

Serdecznie polecam szkolenia prowadzone przez Panią Ewę, która w niezwykle ciekawy i inspirujący sposób przekazuje posiadaną wiedzę i umiejętności. Dzięki szkoleniu mogłam poznać metodę Marii Montessori i niezwykle ciekawe materiały, które w przeróżny sposób można wykorzystać do pracy z dziećmi.
Patrycja Sasiak

Bardzo polecam kursy i szkolenia prowadzone przez Panią Ewę. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Potrafi opowiadać z pasją o metodzie Montessori i nią zachwycić. Pani Ewo bardzo dziękuję 💕
Dorota Giec

Pragnę polecić firmę szkoleniową Dom EduMontessori Donata Sulikowska z siedzibą w Płocku, ul. Górna 30. Współpraca została nawiązana od 01.09.2019, trwa do chwili obecnej i w tym czasie wspólnie realizowaliśmy zlecenia dla Uniwersytetu Warszawskiego Wydział Pedagogiczny, szkoląc studentów z empatycznej komunikacji w ramach przedmiotu: Proces komunikacji i budowania relacji w przedszkolu i szkole. Na szczególne docenienie zasługują umiejętności trenerskie Donaty Sulikowskiej, która potrafi dopasować program do potrzeb uczestników, utrzymuje stały kontakt z grupą, ma wysoki poziom umiejętności przekazywania wiedzy i dzielenia się swoim doświadczeniem w komunikacji. Wysoka jakość i innowacyjne sposoby prowadzenia zajęć z pewnością zaowocują kontynuacją współpracy w przyszłości.
Ewa Tyralik - Kulpa

Świetne i profesjonalne zajęcia z doświadczoną osobą. Wielu rzeczy można się nauczyć i przede wszystkim są to informacje i wiedza, która przyda się zarówno w konkretnym zawodzie jak i prywatnie.
Maja Chudzik

Świetne szkolenie, które poszerza horyzonty każdego nauczyciela. Metoda ukazana w najprzystępniejszy z możliwych sposobów, gdyż przez doświadczanie. Prowadzące były bardzo profesjonalne i chętnę do dzielenia się swoją wiedzą. Polecam z czystym sumieniem!
Natalia Wójcik

Pani Jagoda ma dobre podejście do przyszłych opiekunów, dzieli się wiedzą i doświadczeniem, przekazuje praktyczną wiedzę i sposoby radzenia sobie z komunikacją w relacjach z dziećmi i ich rodzicami.
Karina Horowska-Lewandowska

Terminy spotkań

Superwizja
Terminy superwizji

Zapoznaj się z ofertą

Superwizja indywidualna

200 zł / 60 minut
PROMOCJA: Przy zakupie do 10 listopada - cena tylko 150 zł

⭐ POLECANY WYBÓR ⭐

Superwizja grupowa

230 zł / osoba / spotkanie
PROMOCJA: Przy zakupie 4 superwizji do 10 listopada - cena tylko 800 zł (od osoby)
Płatność: jednorazowo lub w dwóch ratach.
*Zgłoszenia na superwizję odbywają się przez formularz, po którym następuje krótka rozmowa w celu zakwalifikowania do odpowiedniej grupy.

Alternatywna forma kontaktu​

SEKCJA FAQ

Czym jest superwizja?
Superwizja to proces, w którym osoba wykonująca zawód pomocowy (np. psycholog, terapeuta, nauczyciel, wychowawca) spotyka się z bardziej doświadczonym specjalistą – superwizorem, aby omówić swoją pracę z drugim człowiekiem, napotykane trudności zawodowe, własne reakcje emocjonalne oraz dylematy etyczne. Celem superwizji jest rozwój zawodowy, poprawa jakości pracy oraz wsparcie emocjonalne osoby superwizowanej.
Jak przebiega sesja superwizji?
Sesja zwykle zaczyna się od przypomnienia obowiązujących zasad. Następnie uczestnicy krótko przedstawiają tematy, które chcą omówić, po czym następuje prezentacja przypadków. Na koniec grupa wspólnie podsumowuje sesję i dzieli się refleksjami.
Jak wygląda prezentacja przypadków?
Prezentacja przypadków zaczyna się od przedstawienia kontekstu sytuacji oraz własnych refleksji. Następnie formułuje się pytanie superwizyjne, po czym grupa udziela feedbacku w postaci pytań i refleksji. Na końcu omawiane są możliwe interpretacje oraz strategie działania.
Czy superwizja jest poufna?
Tak, poufność jest jedną z podstawowych zasad, których przestrzegają zarówno uczestnicy, jak i prowadzący sesję.
Czy muszę się przygotowywać do superwizji?
Tak. Jeśli na sesji chcesz omówić swój przypadek, warto przygotować odpowiedzi na następujące pytania:
  • Jaki jest kontekst sytuacji, z którą przychodzisz?
  • Co już zrobiłaś/zrobiłeś, aby sytuacja się poprawiła?
  • Które Twoje działania przyniosły pozytywne efekty, a które nie zadziałały?
  • Co myślisz, że mogłabyś/mógłbyś jeszcze zrobić?
  • Co czujesz, gdy analizujesz swoją sprawę?
Czy superwizja jest dla początkujących, czy doświadczonych nauczycieli?
Superwizja jest formą samorozwoju dla każdego nauczyciela, niezależnie od długości stażu pracy.
Czym się różni superwizja grupowa od indywidualnej?
W superwizji grupowej uczestnicy czerpią wiedzę i wsparcie zarówno od superwizora, jak i od siebie nawzajem. Podczas omawiania przypadków każdy uczestnik korzysta – zarówno ten, który przedstawia swoją sytuację, jak i ten, który analizuje ją i udziela informacji zwrotnej. Dodatkowo superwizja grupowa rozwija kompetencje interpersonalne i zmniejsza poczucie izolacji zawodowej.
Czy zgłaszając się na superwizję muszę mieć własną grupę?
Nie. Grupę tworzy superwizor na podstawie zgłoszeń pojedynczych uczestników. Podstawowym kryterium doboru jest wiek dzieci, z którymi pracują uczestnicy.
Czy zgłoszenie chęci udziału poprzez formularz jest równoznaczne z uczestnictwem?
Nie. Po wypełnieniu formularza następuje rozmowa telefoniczna z superwizorem, na podstawie której kwalifikujemy uczestników do udziału w superwizji.
Jak można dokonać płatności za superwizję?
Zapisy odbywają się przez formularz, a płatność należy wykonać na konto, które zostanie podane po jego wypełnieniu. W tytule przelewu wpisz: imię i nazwisko oraz „superwizja gr. przedszkolna” lub „superwizja gr. wczesnoszkolna”.
Gdzie i w jakiej formie odbywa się superwizja?
Superwizja odbywa się online. Uczestnicy zobowiązani są do włączenia kamerki oraz zapewnienia sobie spokojnej przestrzeni do pracy.
Co się stanie, jeśli nie mogę wziąć udziału w zaplanowanej sesji?
Terminy sesji są podawane z wyprzedzeniem, ponieważ dla procesu grupowego ważne jest uczestnictwo w każdym spotkaniu. Nie ma możliwości odrobienia nieobecności w innej grupie ani w innym terminie. Organizator nie zwraca kosztów superwizji, w której uczestnik nie wziął udziału.
Czy po zakończeniu superwizji otrzymuję certyfikat lub materiały?
Po zakończeniu superwizji otrzymasz zaświadczenie o jej odbyciu. Dodatkowo otrzymasz link do pliku, w którym będą gromadzone inspiracje pojawiające się podczas spotkań.
Czy mogę dołączyć do grupy w trakcie cyklu?
Nie. Po utworzeniu grupy nie ma możliwości dołączenia. Wynika to z procesów grupowych, które dzieją się na każdym spotkaniu.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak. Dane do faktury należy podać w formularzu zgłoszeniowym.